דף הבית

יום שני, 4 בפברואר 2013

הזמנת אוכל בריא וטעים


אוכל שמבושל בבית עם הרבה אהבה:
שמי דנה, ואני מבשלת בביתי אוכל טרי, בריא, טעים ומזין.
אני משתמשת בחומרי גלם איכותיים, ללא שימורים, ללא טיגון, ללא מונוסודיום גלוטמט.
אני מבשלת מנות טבעוניות עשירות ומגוונות וכן מנות צמחוניות ובשריות, כדוגמת:
קציצות, שניצלים אפויים, שוקיים מצופות פנקו, ספגטי בולונז ועוד דברים שילדים אוהבים.
תוספות ביתיות בריאות כגון: ירקות בתנור, אורז אדום עיראקי מרקים וסלטים מושקעים.
ניתן להזמין בתמחור לפי מנה, או במשקל. מחיר מנה מלאה נע בין 30 ל- 40 ש"ח.
עדיף להזמין יום קודם.
הבישול קורה בימי ב' ו-ד' בלבד, ובהזמנות מיוחדות מראש ליום שישי (מתאים לארוחות משפחתיות של
סיר חמין, טבית - חמין עיראקי וכו') בימי שישי אין מכירה במנות בודדות.
מזמינה אתכם להיכנס לדף הפייסבוק שלי: "גורמה ביתי באבן יהודה"
להזמנות ובקשת הצטרפות לרשימת התפוצה, אנא שלחו לי מייל לכתובת: danahovav@gmail.com
כמו כן, ניתן לטלפן להזמנות/שאלות למספר: 054-4690007
שלכם,
דנה חובב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה