דף הבית

יום שבת, 27 באפריל 2013

קורס שבועי בריקוד קובני


שלום רב לנשות אמהות פועלות לשינוי המקסימות,
אחד הדברים שקורים לנשים לאורך זמן זה שהן מזדהות עם האמהות ושוכחות את הנשיות שלהן, עובדות קשה, ונכנסות לשגרה מסוימת, ורוב הנשים כבר לא מרגישות סקסיות במיוחד. מערכת היחסים נכנסת לנימנום ומאבדת מהקסם, ודימוי הגוף יורד ביחס לגיל. 

אבל מה אם יכולתן להרגיש מדהים ברגע זה בלי לשנות כלום לגבי הגוף שלכן, ומה אם יכולתן ללמוד איך לזוז בצורה שתגרום לכן להרגיש מדהימות. ויותר מזה, מה אם מה שתלמדו ידליק את האש מחדש בתוככן ויעורר מיד את הסקרנות שאולי כבר כבתה במערכת היחסים שלכן. רוצות?
אז הנה ההזדמנות שלכן...
חזרתי לארץ לפני פחות מחודש לאחר 17 שנים בחו"ל.
ניהלתי והייתי בעלת אחת מאקדמיות הריקוד הקובני הנחשבות ביותר בקנדה במשך קרוב לעשור, והתמחתי בלימוד סגנונות ריקוד קובניים שונים וטכניקות פיתוי. את ההשכלה בתחום רכשתי במשך שנים אצל טובי הרקדנים מהלהקות הנחשבות ביותר בקובה כמו: 
Grupo Folklorico Nacional de Cuba, Yoruba Andabo, Escuela Nacional del Arte
את ההשראה המרובה ואת הידע הנרחב שספגתי בתחום אמנות הפיתוי והחושניות, כמו גם את הטכניקות הייחודיות שלמדתי מרקדנים קובניים, אני מעבירה לתלמידי בשיעורים, בסדנאות ובהרצאות שאני נותנת.
וידיואים שלי רוקדת ניתן למצוא בתחתית הדף הזה:
 http://myseductivecuba.com/about/about-the-author-2.
בשנה האחרונה נבחרתי להרצות במסגרת ארגון העולמי TED בנושא פיתוי בחיי היומיום, כפי שניתן לראות כאן:  http://www.youtube.com/watch?v=TBIL2sdfoVc.
רק 13 מרצים, מבין מיליונים, נבחרו להרצות בעיר ואנקובר השנה. גאווה ישראלית. מעטים הם הישראלים שזכו להרצות במסגרת ארגון TED
, אחד מהם הוא שי אגסי. בתוך חודשיים בלבד זכתה ההרצאה לכ- 80,000 צפיות ב-YOUTUBEוהפכה לסנסציה ויראלית.
כעת, משחזרתי להתגורר בישראל לאחר 17 שנים בקנדה ובקובה בגלל געגועים הביתה, אני עוסקת בהנחיית סדנאות ריקוד חדשניות שמטרתן לעורר מחדש את התשוקה במערכות יחסים, להוסיף מתיקות לחיזור, להעלות את הערך העצמי ולסייע בשיפור דימוי הגוף. ומתמקדת כמן כן בפיתוח הרצאות, סדנאות וימי גיבוש וכייף לשוק העסקי ולוועדי עובדים, שמשלבים את כל כישורי.
כאן תוכלו למצוא פרטים נוספים אודות ספרי My Seductive Cubaשזכה למעמד של רב מכר באמזון ארה"ב וקנדה, וכמו כן זכה בשני פרסים בתחרויות בארה"ב.http://www.myseductivecuba.com/ הספר הוא שילוב של סיפורים כמו ב- "לאכול, להתפלל, לאהוב" ומדריך טיולים כמו הלונלי פלאנט.
אני מזמינה אתכן לשלוח לי מייל ל contact@myseductivecuba.com במידה ומעניין אתכן  קורס שבועי שילמד אתכן חושניות ופיתוי קובני דרך ריקוד באבן יהודה בערב.
בהתאם להתעניינות אני אארגן שיעור ניסיון חינם באבן יהודה לשעה בה תוכלו לחוות ולטעום איך זה מרגיש. ובמידה ותתאהבו בסדנה ובהרגשה שמקבלים ממנה נתחיל משהו שבועי שיגרום לכן לחזור בלילה מלאות אנרגיה ועם חיוך מטופש על הפנים. 

בברכה והמון פיתוי,
חן ליזרע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה