דף הבית

יום שישי, 10 במאי 2013

סדנת אמנות לנוער (לכיתות ז'- י"ב), קיץ 2013


שמחה לבשר על פתיחת סדנת אמנות לנוער בביתי שבאבן יהודה. סדנה מיוחדת וצבעונית. עשירה בתכנים , בחומרים, בטכניקות ובהמון יצירה.
למי מיועדת סדנת הקיץ?
לאלו שמאוד אוהבים אמנות , גם אם לא למדו בבית ספר או השתתפו בחוג.  היא מיועדת למי שרוצה ללמוד לצייר ריאליסטי או מופשט, למי שרוצה ללמוד על צבעים ועל חומרים ועל אמנות. למי שאוהב לצייר קומיקס או לפסל בחמר. הסדנא מותאמת לכל הרמות: לאלו שמעולם לא התנסו (חוץ מבגן ובכיתה א'), ולאלו שלמדו איתי בעבר או בחוגים אחרים.

אז מה נעשה בעצם......
בסדנא נלמד לציר באקריליק, לרשום בפחם , בגירים ובדיו. נלמד לצלם ולהשתמש בצילומים ליצירה. נלמד לפסל בחמר ובעיסת ניר. נעבוד  בתוך החדר ובחוץ. נצא לטבע הקרוב ונלמד איך לצייר נוף. נצפה בסרטים על אמנים , נאזין למוסיקה ונקבל השראה מכל מה שנמצא סביבנו. בנוסף לכל אלו נבקר במוזיאון ת"א, נשמע הרצאת אומנית אורחת, ונקנח בציור בלילה (שיעור מיוחד של לילה לבן).
העבודה היצירתית תתבסס על עבודה קבוצתית ופרטנית. נלמד ללמוד מהחברים , נלמד להקשיב לאהבות, לרצונות, ליכולות האישיים של כל אחד ואחת. נלמד על הכוחות שלנו, על המיוחדות שלנו, ועל המשותף ביננו, וכל זה באמצעות האמנות.

שמי תמר, אני מורה לאמנות, בוגרת המדרשה למורים לאמנות. למעלה מעשר שנים אני מלמדת ומעבירה סדנאות לילדים לנוער ולמבוגרים. בין השאר לימדתי בסטודיו הפרטי שלי, בבית הספר האמריקאי הבין לאומי וכמובן בבית הספר הדמוקרטי לב השרון שבהדסים. בנוסף להוראת האמנות אני יוצרת בעצמי בפיסול קרמי בציור ובצילום.
פרטים נוספים:
את הסדנא אנחה בביתי שבאבן יהודה
תאריכי הסדנא:  1/7- 14/7 (לא כולל ימי שישי)
שעות פעילות: 08:30 – 13:00
עלות הסדנא: 1200 ש"ח
הנחה של 10% תנתן לנרשמים עד ה 31/5
מחיר הסדנא כוללאת כל חמרי היצירה, ארוחת בוקר משותפת, ביקור במוזיאון ת"א
לפרטים והרשמה:
תמר -  050-6511058
Tamarfreedom@gmail.com

(סלבאדור דאלי)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה