דף הבית

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מפגש קונסטלציה משפחתית – נשמה בתנועה

מפגש קונסטלציה משפחתית – נשמה בתנועה, על פי ברט הלינגר ממציא השיטה - בהנחיית מירב שרייבר
יוגהמה – הבית למודעות וליוגה, הגבעה 19 כניסה ב', באבן יהודה
המפגש יתקיים בתאריך 27.12.13 משעה 9 עד 11:30 בבוקר.

עלות מפגש: 80 ש"ח, 60 ש"ח למתרגלי יוגהמה מן המניין ולמטופלים של מירב

קונסטלציה משפחתית – נשמה בתנועה - עבודה רוחנית רבת עוצמה המשתקפת בגוף הפיזי, והרגשי, מרפאת ומאפשרת לשינוי דפוסי התנהגות בחיי היום יום.
נשמה בתנועה מחוויה אישית:
"תודה רבה, עדיין מהדהדים הקולות והארועים. היה חזק מאד הגם שלא חדש לי. הופתעתי מהדברים שצפו שהם עמוקים וסמויים מהעין. עושה שנים עבודה פנימית בערוצים רבים ושמחה להשיב לעצמי את השמחה שאבדה ואת הקווה והאהבה לעצמי ולעולם. תודה רבה רבה על הנחייה רגישה ומופלאה." נ'.

"היה מדהים, חזק ומפתיע. איך זה עובד כל כך מדויק? הרגשתי כנציג חלק ממשהו רחב יותר שמניע אותי במרחב. היה לי ברור מה צריך להעשות ולהאמר כדי לשנות את המצב והשיתוף של שאר הנציגים היה כל כך אותנטי ומרגש." א'

"לא כל כך ידעתי למה אני מגיע. היה מפגש אמוציונאלי ברמות שלא ציפיתי, ויחד עם זאת היתה אינטימיות מדהימה בסוף המפגש. למדתי לעומק את המונח "רגשות מעורבים". תודה רבה. א'

כיצד מתבצעת קונסטלציה?
בקבוצה או במפגש פרטני. קבוצה מובלת ע"י מנחה. משתתף אחד מעלה נושא אישי דחוף (מצב כלכלי, סיטואציה משפחתית, תזונה, עבודה, מערכות יחסים, מתח, כעס, פרידה, הפלה, קושי להרות, מחלה, מגורים או כל שאלה אחרת על החיים). לאחר שיחה קצרה עם המשתתף המנחה מורה אילו נושאים יקבלו ייצוג. המשתתף בוחר בנציגים ומעמיד אותם במרחב באופן אינטואיטיבי ומתיישב להתבונן. הנציגים אז חופשיים לתת ביטוי לכל מה שעולה מתוך השדה האנרגטי שאותו הם מייצגים, של דמות או נושא הקשורים למונחה. הנציגים בעזרת המנחה מחפשים את הסדר החדש לשאלתו של המשתתף כאשר הם לעיתים חופשיים למצוא מקום חדש במרחב או מונחים לנוע או לומר דבר מה אשר יחזיר את סדר האהבה לכנו. בשלב מסויים יוחזר המשתתף לעמוד במקום הנציג שלו על מנת לחוש את האנרגיה שהשתנתה והסדר החדש בעולמו. הנציגים מביאים לפיוס חלקים או חברי משפחה שהוצאו מהמודעות המשפחתית. במרחב עולים רגשות, מילים, משפטים, תנועות בין הדמויות המייצגות. שדה אנרגטי של אהבה מחזיר את הסדר. הנציגים כמו גם המונחה חווים טרנספורמציה אישית אשר את אותותיה ניתן לחוש בחיים הפרטיים לאחר תקופה קצרה וארוכה.

ברט הלינגר, ממציא השיטה, חקר, למד וטיפל במשפחות יותר מחמישים שנה, ציין כי רבים מאיתנו באופן לא מודע רוצים להשתייך למשפחתנו בכך שאנו לוקחים על עצמנו, מחלות, רגשות קשים כדיכאון, חרדה, אשמה, כעס, בדידות, ומקריבים הרבה מהפוטנציאל והחופש שלנו עבור הניסיון להקל על בן משפחה אחר, הורה, או בן משפחה שאף לא הכרנו בחיינו. מטרת הקונסטלציה לשרת את העתיד ובדרך הטובה ביותר ליצור סדר משפחתי חדש שישחרר את האדם מדפוסים שחוסמים את הפוטנציאל שלו בהווה ובעתיד. כאשר הסדר המשפחתי חוזר אל קנו האדם חופשי לחזור לעיניניו ועדיין להרגיש את העוצמה של משפחתו תומכת בגבו.

.מנחה: מירב שרייבר, מדריכת הורים פרהנטאל, מטפלת בתנועה 15 שנה, מורה למודעות ומדיטציה .Ridhwan Schoolתלמידה ב

לפרטים ניתן ליצור קשר עם ליאת: 
054-5256110

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה