דף הבית

יום ראשון, 23 בפברואר 2014

במעלה המדרגות - סדנא תהליכית לנשים בלבד

במעלה המדרגות - סדנא תהליכית לנשים בלבד
בת 8 מפגשים בהנחיית נעמי וינשטיין 


מניסיון חיי לכולנו יש מדרגות לטפס עליהם לאורך שנות חיינו. כל אחת מאתנו הייתה רוצה מטבע הדברים להיות במעלה המדרגה העליונה, להתבונן בסיפוק למטה, לפרוס ידיים ולומר לשכינה תודה.אבל, זה לא תמיד מתאפשר לנו. כמעט לכל אחת מאתנו ברגע מסוים העלייה נדמית למשימה בלתי אפשרית, אם בגלל אירוע שנפל עלינו כרעם ביום בהיר ואם בגלל רצף אירועים מתמשך.אישה יקרה, אני מציעה לך לשבת במעגל, לשתף, לקבל, להיאחז במעקה וביחד לעלות מדרגה אחר מדרגה.
הסדנא תחל ב- 4.3.14 בשעה 20:00 בערב ותהיה בת 8 מפגשים שבועיים ביוגהמה - הבית למודעות וליוגה, הגבעה 19 ב', באבן יהודה.
המפגש הראשון יהיה מפגש היכרות בתשלום סמלי של 50 ש"ח, בסיומו תתבצע ההרשמה לסדנא המלאה בעלות של 900 ש"ח בלבד.
אשמח לשוחח אתכן על תהליכי הסדנא לקראת ההרשמה במפגש אישי או טלפוני 0544-239090.
על המנחה: אמא ל- 4 ילדים, שלוש כלות, חתן וסבתא ל- 5 נכדים.
כששואלים אותי לעיסוקיי, אני אומרת שייש לי מקצוע ארצי - אדריכלות, ומקצוע רגשי שמלווה אותי ביקום מקביל כל חיי.
אני בוגרת לימודי הנחיית קבוצות במגמה הוליסטית בוינגייט, למדתי תטא הילינג, מטוטלת, רייקי, קורס בניסים, אירידיולוגיה ועוד. כמו כן אני מתנדבת מזה 11 שנים במרכז לנפגעות תקיפה מינית.

אשמח לראותכן,
נעמי וינשטיין
0544239090

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה