דף הבית

יום ראשון, 2 במרץ 2014

נוריתא- סדנאות מנדלות באבן יהודה

שלום לכן,
שמי נוריתא וברשותי סטודיו נאה ומיוחד כאן באבן יהודה,ברחוב איילת השחר 3א, ממש ליד מוזיאון הראשונים.
במהלך שלושים השנים האחרונות אני עוסקת באמנות ובעיצוב.
את דרכי התחלתי בלימודי אמנות בסמינר "אורנים" שבטבעון ובהוראה בבתי ספר ובמסגרות פרטיות למבוגרים. המשכתי ללימודי תראפיה באמנות לתואר שני בלסלי-קולג', וכן לימודי צורפות,רקמה,קליגראפיה וגמולוגיה.
אני מתגוררת באבן יהודה שבשרון וברשותי סטודיו בו אני יוצרת תכשיטים אתניים וכתובות נישואין מעוטרות.במקביל מתקיימות בו סדנאות לרקמה ולציור מנדלות.
המנדלה מהווה  עבורי חיבור מופלא בין כל עיסוקי ואהבותי במהלך השנים,ובעיקר סגירת מעגל מרפא,תוך כדי החיפוש המתמיד שאני עושה אחר תובנות ומשמעויות של חיי בעולם הזה.
ציור המנדלה הינו חלון הצצה אל הנפש פנימה ומאפשר מפגש טבעי ופשוט עם עצמי.התבניות הצבעים והדימויים שעולים בציור העגול משקפים באופן מיידי את הרגע בו נוצרו –"כאן ועכשיו",ומלמדים אותי על הדרך היחודית בה אני יוצרת את המציאות שלי .
כבוגרת קורס המורים הראשון למנדלות של איתן קדמי אני מזמינה אתכם בחום להצטרף אלי למסע שבו תפגשו את הקסם שבכם.
אני מאמינה שכל התשובות נמצאות בתוכנו פנימה,שדרך ציור המנדלות ניתן לחבור בקלות לכוחות הפנימיים,להכיל את המכאובים ולצמוח מהם תוך ריפויי,להתקרב אל האמת שלנו ולגלות את דרכנו היחודית.

במהלך חודש מרץ אני פותחת שתי קבוצות חדשות,ימי שני בבוקר  וימי רביעי בערב.
ניתן ליצור איתי קשר בטלפון: 054-4262209 
או להיכנס לאתר: www.nurita.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה