דף הבית

יום ראשון, 18 בינואר 2015

בלוג חדש: עיניים מעצבות השראה

הי ,
אני תמר ליבס, תושבת אבן יהודה.
שמחה להזמינכן אתכן לחלום שלי שליווה אותי בארבע שנים האחרונות. לכתוב בלוג. מתרגשת ומזמינה אתכם לבלוג החדש שלי: TAMARIANDME עיניים מעצבות השראה.
הבלוג מדבר על הנושא האהוב עליי מכל, המלווה אותי כנראה מהיום שאני זוכרת את עצמי: ה ש ר א ה.
בלוג שמסביר בצורה הכי פשוטה, מקצועית וידידותית, גם למי שלא בא מהעולם שלי, עולם העיצוב, מהי השראה? מהם לוחות השראה? וכיצד יוצרים מכל זה משהו חדש ומרתק
יהיו כאן כמובן הרבה לוחות השראה שחלקם נולדו מסיפורים שלי, מהילדות שלי ומדברים שמלווים אותי לאורך חיי.
יהיו הרבה אורחים מסקרנים, תמונות, קולאז'ים ועוד הרבה דברים מעניינים ומרתקים.
ממליצה לכם בחום להסתכל על הבלוג דרך מסך גדול. אשמח מאוד לשמוע תגובות בתוך הבלוג עצמו ובפייסבוק! ואם אהבתן להפיץ הלאה למי שאתן חושבות שיתעניין,
או לעשות מנוי לבלוג בבלוג עצמו וכך לקבל כל פעם ישירות למייל, פוסט חדש שלי.

הבלוג באוויר כבר כמה ימים וזכה לתגובות נפלאות ברשת בכלל ובפייסבוק.

המון תודה!  
תמר ליבס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה